PRIGOVOR NA POSTUPAK DOSTAVE

Ako je Vaš proizvod oštećen tijekom transporta ili se ne podudara sa Vašom narudžbom, obavijestite nas o nedostatku u roku 48 sati od isporuke.

Molimo Vas da nam putem e-maila pošaljete fotografiju paketa (gdje je vidljiva naljepnica) i proizvoda na kojem se jasno vidi mjesto oštećenja.

Prioritetno ćemo riješiti Vašu žalbu. Iskreno se ispričavamo zbog neugodnosti.

ODSTUPANJE OD KUPNJE

U roku 14 dana od isporuke imate mogućnost vratiti proizvod i zatražiti zamjenu za drugi proizvod ili povrat novca.

Proizvod koji želite vratiti mora biti neoštećen i u originalnoj neoštećenoj ambalaži sa svom isporučenom opremom. U suprotnom zahtjev će biti odbijen ili samo djelomično riješen.

U roku 14 dana od isporuke ispunite obrazac na poveznici za zamjenu proizvoda ili povrat novca. Možete nas obavijestiti e-poštom o namjeri da odustajete od kupnje.

U slučaju zamjene proizvoda, ispunite: http://bit.ly/VIGOSHOP_zamjena

U slučaju povrata novca, ispunite: http://bit.ly/VIGOSHOP_novac

Odmah nakon predaje formulara, na svoju e-mail adresu ćete dobiti reklamacijski kod koji mora biti napisan na paketu zajedno s Vašim podacima. Ako nakon potvrde formulara niste dobili navedeni kod, kontaktirajte nas e-mailom.

Prije slanja paketa, provjerite potvrdu narudžbe ili račun koji ste dobili e-poštom u vrijeme narudžbe, da budete sigurni da ste kupili proizvod na našoj internetskoj stranici. U slučaju da isporučite proizvod koji nije naš, ne odgovaramo za Vašu grešku i nećemo vratiti paket.

Imate 14 dana od podnošenja zahtjeva da nam pošaljete paket na našu adresu:

HS PLUS d.o.o., Stancija Kaligari 3, 52440 Poreč.

Savjetujemo Vam da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom pošiljke, kako bi bilo moguće riješiti Vaš prigovor čak i u slučaju gubitka paketa na temelju potvrde o isporuci putem broja za praćenje.

Trošak dostave je na strani pošiljatelja, ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Čim reklmacijska služba primi Vaš paket, novi proizvod šalje se u zamjenu ili se otkupnina vraća na Vaš tekući račun u roku od 8 radnih dana.

Popis za koje nije moguća reklamacija ili je ograničeno:

Sredstva za čišćenje, paste za poliranje: Proizvod se može vratiti samo ako zaštitna folija nije uklonjena, da još nije otvoren i korišten.

Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.

E-knjiga: E-knjiga je intelektualno vlasništvo koje se ne može materijalno vratiti (može se prenijeti ili kopirati), tako da nije moguće zamijeniti ili povratiti kupnju za ovaj proizvod.

Komplet set: Djelomični povrat pojedinih proizvoda iz kompleta nije moguć. Zahtjev za Mystery box prihvatit će se i razriješiti samo ako vratite cjelokupni sadržaj kutije.

Poklon: Žalbe nisu moguće za proizvode koje dobivate na poklon.

POZITIVNO ĆE BITI RJEŠENI SAMO ZAHTJEVI KOJI ISPUNJAVAJU SVE NAVEDENE UVIJETE.

RAZMJENA U GARANCIJI

Ako je proizvod slomljen ili ne radi ispravno, možete zatražiti dvogodišnju garanciju na sve elektroničke uređaje iz naše ponude.

Garancija se ne odnosi na:

  • fizičko oštećene proizvode
  • trošenje zbog upotrebe
  • proizvode oštećene prilikom neprimjerne i nemarne upotrebe.

Proizvod se mora vratiti u izvornom i neoštećenom pakiranju sa svom pripadajućom opremom. U suprotnom, zahtjev će biti odbijen ili samo djelomično riješen.

Ispunite formular za prigovor za zamjenu na donjoj poveznici ili nas obavijestite e-poštom. 

Zamjena u garanciji: http://bit.ly/VIGOSHOP_zamjena

Odmah nakon predaje formulara, na svoj e-mail ćete dobiti kod za prigovor koji mora biti napisan na paketu zajedno s Vašim podacima. Ako nakon potvrde formulara niste dobili navedeni kod kontaktirajte nas e-mailom.

Prije slanja paketa, provjerite potvrdu narudžbe ili račun koji ste dobili e-poštom u vrijeme narudžbe da ste kupili proizvod na našoj internetskoj stranici. U slučaju da isporučite proizvod koji nije naš, ne odgovaramo za Vašu pogrešku i nećemo vratiti paket.

Imate 14 dana od podnošenja zahtjeva da nam pošaljete paket na našu adresu:

HS PLUS d.o.o., Stancija Kaligari 3, 52440 Poreč.

Savjetujemo Vam da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom pošiljke, kako bi bilo moguće riješiti Vaš prigovor čak i u slučaju gubitka paketa na temelju potvrde o isporuci putem broja za praćenje.

Trošak dostave je na strani pošiljatelja, ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Čim reklamacijska služba primi Vaš paket, novi proizvod šalje se u zamjenu.

POZITIVNO ĆE BITI RJEŠENI SAMO ZAHTJEVI KOJI ISPUNJAVAJU SVE NAVEDENE UVIJETE.