Opći uvjeti poslovanja

Dobro došli na web-mjestowww.vigoexpress.hr kojim upravlja tvrtka HS plus d.o.o., Gmajna 10, SI-1236 Trzin (dalje u tekstu: tvrtka).

Ovi se Opći uvjeti poslovanja primjenjuju na sve aktivnosti omogućene u internetskoj trgovini koja je dostupna na www.vigoexpress.hr (dalje u tekstu: web-mjesto). Opći uvjeti poslovanja obvezujući su za sve korisnike. Molimo vas da ih pažljivo pročitate. Ako se ne slažete s bilo kojim dijelom ovih Općih uvjeta poslovanja ili ako se u potpunosti ne slažete s njima, ne smijete upotrebljavati naše web-mjesto i naše usluge. Opći uvjeti poslovanja predstavljaju valjani ugovor sklopljen između vas i tvrtke.

Web-mjesto dostupno je „takvo kakvo jest”, a tvrtka ne pruža jamstva, ni neizravno ni izravno, koja se odnose na pravo vlasništva, marketing ili prikladnost za bilo koju svrhu proizvoda koji su predstavljeni na web-mjestu.

Vlasnik web-mjesta postupat će s dužnom pažnjom kako bi pokušao osigurati da podaci navedeni na web-mjestu budu detaljni i ažurni. Istodobno, vlasnik web-mjesta zadržava pravo izmijeniti sadržaj web-mjesta ili ga prestati dopunjavati u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave. Osim toga, vlasnik web-mjesta može izmijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovom web-mjestu u bilo kojem trenutku i bez najave.

  1. DEFINICIJE

Tvrtka je tvrtka HS plus d.o.o., Gmajna 10, SI-1236 Trzin koja je vlasnik web-mjesta www.vigoexpress.hr i upravlja njime. 

Web-mjesto je web-mjesto dostupno na https://vigoexpress.hr/, kojom upravlja tvrtka, i u okviru koje djeluje internetska trgovina.

Korisnik je svaka fizička osoba koja se koristi web-mjestom.

Kupac (ili „vi” ) je svaka fizička osoba koja izvrši kupnju u internetskoj trgovini.

Potrošač je fizička osoba koja nabavlja ili upotrebljava robu i usluge u svrhe izvan opsega njegove profesionalne djelatnosti ili djelatnosti s ciljem ostvarenja dohotka. Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja svi kupci smatraju se i potrošačima.

Pravila o zaštiti privatnosti dokument je koji sadržava sve informacije o obradi osobnih podataka koja se odvija u okviru web-mjesta. Navedena Pravila o zaštiti privatnosti dostupna su ovdje.

Pravila o kolačićima dokument je koji sadržava sve informacije o upotrebi kolačića koja se odvija u okviru web-mjesta. Navedena Pravila o kolačićima dostupna su ovdje.

  1. VIGOEXPRESS.HR INTERNETSKA TRGOVINA

Općim uvjetima poslovanja utvrđuje se rad internetske trgovine, definiraju prava i obveze korisnika i internetske trgovine te uređuje poslovni odnos između internetske trgovine i kupca.  Opći uvjeti poslovanja koji vrijede u trenutku kupnje (u trenutku kada se vrši internetska narudžba) obvezujući su za kupca. Svaki put kada se izvrši narudžba, korisnik će biti obaviješten o Općim uvjetima poslovanja. Izvršavanjem narudžbe korisnik potvrđuje da je obaviješten o ovim Općim uvjetima poslovanja.

Potvrda Općih uvjeta poslovanja pri izvršavanju narudžbe u našoj internetskoj trgovini predstavlja obvezujući ugovor između vas i tvrtke. Molimo vas da pažljivo pročitate Opće uvjete poslovanja prije potvrde narudžbe. Ako se ne slažete s našim Općim uvjetima poslovanja, ne možete upotrebljavati usluge koje pruža naša internetska trgovina. Također, nije moguće djelomično se složiti s Općim uvjetima poslovanja. Da biste dovršili kupnju, morate prihvatiti cjelokupne Opće uvjete poslovanja koji su na snazi u trenutku kupnje.

  1. Upotreba internetske trgovine

Tvrtka upravlja internetskom trgovinom u skladu s Općim uvjetima poslovanja. Internetska trgovina dostupna je kupcima u svakom trenutku, pri čemu tvrtka zadržava pravo privremeno onemogućiti ili obustaviti internetsku trgovinu bez prethodne najave.

Postoji mogućnost da će internetska trgovina biti privremeno nedostupna ili da privremeno neće biti moguće izvršiti plaćanja zbog održavanja i ažuriranja internetske trgovine. Tvrtka neće biti odgovorna za štetu koju biste mogli pretrpjeti tijekom održavanja i/ili ažuriranja internetske trgovine.

  1. Izvršavanje narudžbe u internetskoj trgovini

Smatra se da je kupoprodajni ugovor između dobavljača i kupca sklopljen kad kupac potvrdi narudžbu (kupac dobiva poruku e-pošte s potvrdom statusa „Narudžba potvrđena”). Od tog su trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje fiksni i primjenjivi i za pružatelja usluge i za kupca. Kupoprodajni ugovor učitava se na poslužitelj tvrtke u elektroničkom obliku.

Postupak kupnje:

  1. korak: U ponudi dostupnoj u internetskoj trgovini kupac odabire željeni artikl i željenu količinu te potvrđuje svoj izbor pritiskom gumba „Dodaj u košaricu”. Ako kupac želi kupiti nekoliko različitih artikala, postupak treba ponoviti za svaki pojedinačni artikl. Nakon što kupac završi postupak odabira proizvoda, može nastaviti s postupkom kupnje pritiskom gumba „Kreni na plaćanje”.

  1. korak: U ovom koraku kupac ispunjava obrazac sa svojim osobnim podacima potrebnima za isporuku željene narudžbe. Nakon ispunjavanja obrasca, kupac u određenim slučajevima može odabrati između nekoliko mogućnosti dostave i dodati druge proizvode ili usluge svojoj narudžbi. U ovom koraku kupac je obaviješten i o planiranom datumu isporuke. Prije dovršenja narudžbe, kupac ima mogućnost izbora između različitih načina plaćanja. Uzimajući u obzir odabrani izbor, konačni iznos koji treba platiti za narudžbu izračunava se još jednom prije završetka kupnje. Kupac potvrđuje postupak kupnje pritiskom gumba „Završi kupnju”.

  1. Nakon završetka kupnje, kupcu se na web-mjestu prikazuje poruka potvrde u kojoj se navodi da je narudžba uspješno poslana i prikazuju pojedinosti poslane narudžbe. Uz to, kupac prima i potvrdnu poruku e-pošte na adresu e-pošte navedenu u 2. točki, pri čemu se u navedenoj potvrdnoj poruci e-pošte nalaze pregled narudžbe, upute za upotrebu naručenih proizvoda i upute za odustajanje od kupnje ili podnošenje reklamacije ako kupac nije zadovoljan proizvodom ili ga više ne želi.

Svi podaci koje nam dostavite tijekom slanja narudžbe bit će obrađeni u skladu s ovdje objavljenim Pravilima o zaštiti privatnosti.

Obavještavamo vas da će se vrijednost cjelokupne kupnje, uključujući isporuku ili druge troškove koji vrijede za kupnju, naplatiti nakon potvrde vaše narudžbe. Obavijestit ćemo vas o svim dodatnim troškovima prije nego što izvršite kupnju. S odabranim načinom plaćanja mogu biti povezati i dodatni troškovi.

  1. Cijene, načini plaćanja i promocije

Cijene
Sve cijene navedene na web-mjestu izražene su u kunama i uključuju PDV.
 Cijene se primjenjuju od trenutka kada je narudžba izvršena. Ponuda vrijedi do opoziva.

UPOZORENJE: Ovo je maloprodajna internetska trgovina čija su ciljana publika isključivo krajnji kupci (B2C). Iz tog razloga na ovom web-mjestu ne omogućujemo B2B prodaju, a ne možemo ponuditi ni mogućnost izdavanja računa pravnim subjektima. To znači i da naknadne korekcije računa (s fizičke na pravnu osobu) nisu moguće zato što se prodajna transakcija zaključuje isključivo s fizičkom osobom.

Ako želite uspostaviti B2B odnos s našom tvrtkom i kupiti veće količine naših proizvoda (cijelo pakiranje / karton s najmanjom vrijednošću nabave od 5 000 EUR + PDV), možete se obratiti našoj trgovini na veliko na [email protected].

Načini plaćanja

U našoj internetskoj trgovini možete upotrebljavati sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – kupac plaća račun gotovinom ili kreditnom karticom dostavnom kuriru koji robu isporučuje na adresu kupca;
  • Plaćanje kreditnom karticom;
  • Plaćanje preko PayPala.

Tvrtka zadržava pravo provjere odabranog načina plaćanja s pomoću provjere autentičnosti. Nadalje, zadržavamo pravo daljnje provjere odabranog načina plaćanja tražeći da nam pošaljete dokaz o uplati.  

Upoznati ste s činjenicom da morate platiti cjelokupan iznos narudžbe (uključujući sve troškove povezane s transakcijom i isporukom) u skladu s odabranim načinom plaćanja. Jamčite da imate sposobnost i pravo izvršavati transakcije s pomoću kreditne kartice ili bilo kojeg drugog odabranog načina plaćanja.

Promocije

Web-mjesto nudi i popuste i druge promocije kojima se snižavaju cijene proizvoda (dalje u tekstu: promocije). Svaka promocija nudi se po sniženoj cijeni za određeno (ograničeno) razdoblje utvrđeno za svaku pojedinačnu promociju. Snižena cijena odnosi se na sve kupnje izvršene tijekom trajanja promocije.

Želimo vas upozoriti da su određene promocije ograničene samo na nove korisnike koji još uvijek nisu izvršili kupnju u našoj internetskoj trgovini. U tom se slučaju navedena promocija ne odnosi na postojeće korisnike. Svaki pokušaj upotrebe takvih promocija bit će odmah blokiran, a adrese e-pošte upotrebljavane za izvršenje spomenute zlouporabe bit će izbrisane bez prethodne najave. Popusti i druge promocije obično nisu kumulativni, osim ako se u okviru svake pojedinačne promocije izričito ne navodi drugačije.

  1. Troškovi i dostava robe

U cijene nisu uključeni troškovi dostave. Troškove dostave možete pronaći u internetskoj trgovini, gdje također imate mogućnost odabira načina dostave. Naša tvrtka nudi dva načina dostave: standardna i brza. Ključna razlika između ove dvije metode dostave jest u tome što se s narudžbama za ekspresnu dostavu postupa, i one se pakiraju, s većim prioritetom.  Prije odabira željenog načina dostave, provjerite cijenu navedenu pored svakog pojedinačnog izbora. Tijekom podnošenja narudžbe vidjet ćete pregled cijena koji se sastoji od troškova kupnje, troškova dostave i ukupnih troškova.

Ako odaberete plaćanje pouzećem, kurirska služba naplatit će naknadu za dostavu paketa izračunatu tijekom podnošenja narudžbe.  Ako odlučite platiti kreditnom karticom ili putem PayPala, navedeni trošak neće vam biti naplaćen.

Proizvodi koje ste naručili dostavit će se na adresu koju ste unijeli kao adresu za dostavu na našem web-mjestu.

Predviđeni rok dostave dostupan je kupcu nakon predaje narudžbe. Tvrtka zadržava pravo produžiti rok dostave u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja usluge dostave. Dostave se uglavnom izvršavaju prije podneva. Ako tijekom dostave ne možete prihvatiti paket, kurirska služba pokušat će se dogovoriti s kupcem o novom načinu i mjestu dostave.

Ako kurir za dostavu ne uspije kontaktirati kupca, slijedi drugi pokušaj dostave paketa sljedeći radni dan. Ako i drugi pokušaj dostave ne uspije, paket i njegov sadržaj vraćaju se pošiljatelju.

Iznos plaćen za neuspješno isporučene i unaprijed plaćene narudžbe automatski se vraća u roku od 8 (osam) radnih dana skladišta koje bilježi povrat paketa ili tvrtke koja utvrdi da paket nije uspješno isporučen.

Sigurnosna upozorenja za upotrebu svih proizvoda

Upotreba proizvoda iz naše internetske trgovine može predstavljati određeni rizik za život i zdravlje. Morate izričito potvrditi da razumijete da uporaba navedenih proizvoda predstavlja takav rizik koji u potpunosti prihvaćate. Naručivanjem i/ili upotrebom spomenutih proizvoda potvrđujete da ste upoznati s navedenim rizicima koji mogu uključivati rizik od bolesti, ozljeda, invaliditeta ili smrti. Morate preuzeti punu odgovornost za sve posljedice koje bi mogle nastati naručivanjem i/ili upotrebom proizvoda.

Prije upotrebe bilo kojeg proizvoda morate pročitati upute za upotrebu.

Prije upotrebe svaki proizvod mora biti testiran na siguran način. Ako niste potpuno sigurni kako testirati proizvod, ljubazno vas molimo da ga ne upotrebljavate, da nas o tome obavijestite ili ga vratite.

Tvrtka ne preuzima nikakvu odgovornost za neizravnu ili izravnu štetu nastalu upotrebom proizvoda naručenih na web-mjestu, bez obzira je li kupac ili treća strana proizvode upotrebljavao ispravno ili neispravno. Ovo izuzeće primjenjuje se u najvećoj mogućoj mjeri dopuštenoj zakonodavstvom.

U slučaju zahtjeva za naknadu štete podnesenog protiv tvrtke, tvrtka ograničava svoju odgovornost za štete na trostruku tržišnu cijenu proizvoda.

Nastojimo pružiti što detaljnije i preciznije opise proizvoda i fotografije. Ipak, ne možemo jamčiti da su svi podaci o proizvodu i njihove fotografije potpuno točni. Budući da se određeni proizvodi mogu nabaviti kod različitih dobavljača, moguća su manja odstupanja u pakiranju ili izgledu proizvoda. Spomenuta odstupanja ni na koji način ne utječu na kvalitetu ili funkcionalnost proizvoda.  

  1. Pravo na odustajanje od Ugovora

Kupac koji izvrši kupnju u našoj internetskoj trgovini ima pravo odustati od Ugovora. Navedeno odustajanje od Ugovora može se izjaviti u roku od 14 dana od datuma isporuke narudžbe, a tvrtku o tome obavještava dostavna služba.  Kupac ne mora navesti razlog svoje odluke. Navedeno pravo na odustajanje od Ugovora primjenjuje se samo na kupce koji su fizičke osobe i koji robu i usluge stječu ili upotrebljavaju izvan svoje profesionalne djelatnosti ili djelatnosti s ciljem ostvarenja dohotka.  

Smatra se da je izjava o odustajanju izdana pravodobno ako je podnesena u roku za odustajanje od Ugovora. Izjavu o odustajanju možete dostaviti na unaprijed dogovorenom obrascu ili nam je možete poslati e-poštom. Obrazac možete pronaći na stranici https://vigoexpress.hr/reklamacije-i-zamjene/. Teret dokazivanja koji se odnosi na ostvarivanje prava na odustajanje iz ovog članka snosi potrošač.

Odustajanjem od Ugovora kupac može steći povrat novca, ali ne može iskoristiti kredit ili zamijeniti proizvode!

Nakon predaje izjave o odustajanju, svoje proizvode morate vratiti u roku od 14 dana od datuma izjave o odustajanju. Robu pošaljite na našu adresu: HS PLUS d.o.o., Stancija Kaligari 3, 52440 Poreč. Smatra se da je roba pravovremeno vraćena ako je pošaljete prije isteka roka za povrat u trajanju od 14 dana.  Morate vratiti neizmijenjenu količinu neoštećenih proizvoda, zapakiranih u originalno pakiranje ili ambalažu koja proizvode štiti na isti način kao i originalna ambalaža. Ne možete vratiti oštećene proizvode, proizvode u izmijenjenoj količini ili proizvode upakirane u neprikladnu ambalažu. Vratite proizvode u obliku paketa, a ne pisma; nadalje, molimo vas da označite paket s kodom reklamacije koji ste dobili tijekom postupka podnošenja reklamacije. Ako ne upotrijebite odgovarajući kôd za označavanje paketa (tj. ako paket šaljete bez koda reklamacije), to može znatno produžiti vrijeme potrebno za rješavanje vaše reklamacije. U slučaju odustajanja od ugovora, podmirit ćete samo troškove povrata robe, s tim da se navedeni troškovi ne mogu nadoknaditi.

Ako ste već platili naručenu robu, odmah ćemo, ili najkasnije u roku od 8 radnih dana od slanja paketa na našu adresu, nadoknaditi sve zaprimljene uplate i uplate koje ste izvršili u vezi s narudžbom. Smatra se da je paket poslan na našu adresu kada ga naše skladište evidentira kao vraćeni paket. Zadržavamo pravo zadržati primljenu uplatu do povrata proizvoda koji su predmet odustajanja od ugovora.

Zaprimljene uplate nadoknadit ćemo istim sredstvima plaćanja koja ste upotrebljavali tijekom kupnje. U slučaju plaćanja pouzećem nabavna cijena vratit će na broj tekućeg računa koji ste naveli u svom obrascu.

Popis proizvoda koji se ne mogu vratiti ili koji se mogu vratiti samo uz određena ograničenja:

  • Sredstva za čišćenje, paste za poliranje itd.: Ovi se proizvodi mogu vratiti samo ako zaštitna folija / zaštita nisu uklonjene ili ako proizvodi još uvijek nisu otvoreni i upotrebljavani.
  • Kupaći kostimi, donje rublje, kozmetički proizvodi: Iz higijenskih razloga ne možete vratiti kupaće kostime, donje rublje i kozmetičke proizvode.
  • E-knjige: Budući da se e-knjige smatraju intelektualnim vlasništvom i zbog toga se ne mogu vratiti u materijalnom obliku (mogu se preuzeti ili kopirati), ne mogu se vratiti i povrat novca nije moguć. Upotrebom e-knjige odričete se prava na odustajanje od kupnje.
  • Setovi, kompleti: Djelomičan povrat pojedinih proizvoda koji su dio seta nije moguć. Svi zahtjevi za kutije Mystery Box bit će obrađeni i riješeni samo ako vratite cjelokupni sadržaj kutije.
  • Pokloni: Ne možete odustati od kupnje proizvoda koje ste dobili na poklon.

  1.  Reklamacije

Ako otkrijete da vaš proizvod ne radi ispravno ili ste dobili neprimjeren ili oštećen proizvod, na raspolaganju su vam sljedeće mogućnosti:

  • provedba jamstva dostave,
  • provedba jamstva na tehničke proizvode i
  • podnošenje reklamacije proizvoda.

  1. Jamstvo isporuke
  1. Dajemo dodatno jamstvo za besprijekornu isporuku koje se može primijeniti u roku od 48 sati nakon primitka proizvoda.
  2. Ako su vaši proizvodi oštećeni tijekom transporta ili nisu u skladu s vašom narudžbom, ljubazno vas molimo da nam prijavite grešku u roku od 48 sati od isporuke. Pošaljite nam poruku e-pošte koja sadrži fotografiju pakiranja (naljepnica mora biti jasno istaknuta na fotografiji) i primljenog proizvoda koji jasno ukazuje na oštećeno područje.
  3. Dat ćemo prednost rješavanju vašeg zahtjeva u najkraćem mogućem roku i pružit ćemo vam zamjenski proizvod.
  4. Ako je zahtjev poslan prekasno, riješit će se kao reklamacija proizvoda.

  1. Reklamacija proizvoda zbog materijalnih nedostataka
  1. Ako proizvod ne radi ispravno, pošaljite nam poruku e-pošte na [[email protected]] i pomoći ćemo pružanjem potrebnog objašnjenja. Na taj ćete način spriječiti bilo kakvu potencijalnu zlouporabu proizvoda i štetu na samom proizvodu, kao i bilo kakve ozljede sebe ili drugih.
  2. Ako vaš proizvod ne radi, možete podnijeti reklamaciju navodeći materijalne nedostatke na proizvodu. Slučajevi koji se smatraju materijalnim nedostacima na proizvodu navedeni su u odjeljku vii. ovih Općih uvjeta poslovanja. Materijalne nedostatke možete primijeniti samo ako su navedeni nedostaci već postojali u trenutku kupnje, ali su otkriveni kasnije.
  3. Ako vaš proizvod ne radi zbog materijalnog nedostatka, molimo vas da nedostatak prijavite odmah nakon što ga otkrijete, ali ni u kojem slučaju kasnije od dva mjeseca od dana kada ste taj nedostatak otkrili. Pošaljite nam poruku e-pošte s fotografijom ili video isječkom s prikazom neispravnog proizvoda, na temelju kojeg se nedvosmisleno može utvrditi da proizvod ne radi. Ako je potrebno, zamolit ćemo vas da nam vratite predmetni proizvod kako bismo ga mogli ispitati i utvrditi nedostatak proizvoda.
  4. Nećemo moći razmotriti vašu reklamaciju za proizvode koji su oštećeni zbog nepravilne ili neprikladne upotrebe ili ponašanja koje nije strogo neophodno za utvrđivanje prirode, svojstva i funkcioniranja robe. Ako želite povrat predmetnog proizvoda nakon odbijanja vaše reklamacije, poslat ćemo vam ga zajedno s računom za troškove povezane s isporukom navedenog proizvoda.
  5. Ako izvršavate nalog o materijalnom nedostatku, dostupne su vam sljedeće mogućnosti:
  • zamjena proizvoda,
  • povrat kupoprodajne cijene,
  • otklanjanje nedostatka proizvoda ili
  • proporcionalni povrat kupoprodajne cijene.

Postupak je opisan u kartici „Reklamacije i zamjene” na dnu ovog web-mjesta, gdje možete pronaći i potreban obrazac.

  1. Jamstvo na tehničke proizvode

Za određene proizvode u našoj ponudi primjenjuje se jamstveno razdoblje od 12 mjeseci. Jamstvo se može primijeniti samo za tehničke proizvode i električne uređaje iz naše ponude. Jamstveno razdoblje od 12 mjeseci započinje na dan primitka robe. Svoje jamstvo možete ostvariti u skladu s člankom 19. Zakona o zaštiti potrošača[a], na temelju računa koji predstavlja potvrdu o jamstvu.

Tvrtka zadržava pravo odbiti jamstvo ako uz zahtjev nije priložen račun ili ako račun nije čitljiv ili na drugi način nedostaje.

Jamstvo se ne primjenjuje ako:

  • je proizvod fizički oštećen;
  • proizvod pokazuje znakove trošenja zbog uobičajene upotrebe;
  • proizvod predstavlja nedostatke koji su nastali kao rezultat nepravilne, neprikladne ili neoprezne upotrebe proizvoda.

Proizvodi za koje želite iskoristiti jamstvo moraju se ispitati, zbog čega vas molimo da svome zahtjevu za jamstvom priložite fotografije ili video isječke koji prikazuju nedostatak. Ako je potrebno, zamolit ćemo vas da nam vratite proizvod kako bismo ga mogli ispitati.

Ako odobrimo vaš zahtjev za jamstvom, pružit ćemo vam novi proizvod. Imate pravo zatražiti i popravak svojeg proizvoda, ali morate biti svjesni činjenice da je razdoblje popravka duže od razdoblja isporuke novog proizvoda. Ako popravak traje više od 45 dana, vaš će proizvod biti zamijenjen novim. Ako se novi proizvod ne može dostaviti, vratit ćemo vam cijenu proizvoda u cijelosti.

Postupak je opisan u kartici „Reklamacije i zamjene” na dnu ovog web-mjesta.

UPOZORENJE: Tvrtka HS Plus prihvatit će povrat samo onih paketa koji sadržavaju proizvode kupljene na web-mjestu. Svi paketi koje pošalje pojedinac, a koji ne sadržavaju proizvode kupljene u našoj tvrtki, vratit će se pošiljatelju o njegovom trošku.

  1. Materijalni nedostatak

Materijalni nedostatak može se primijeniti u sljedećim slučajevima:

  • ako proizvod ne sadrži karakteristike potrebne za njegovu uobičajenu upotrebu ili za stavljanje na tržište;
  • ako proizvod ne sadrži karakteristike potrebne za određenu upotrebu za koju je kupac kupio proizvod, a koje su prodavatelju bile poznate ili su prodavatelju trebale biti poznate;
  • ako proizvod ne sadrži karakteristike i kvalitete koje su izričito ili implicitno dogovorene ili propisane;
  • ako je prodavatelj kupcu dostavio proizvod koji nije u skladu s uzorkom ili modelom proizvoda, osim ako uzorak ili model proizvoda nisu prikazani samo u informativne svrhe.

Postupak je opisan u kartici „Reklamacije i zamjene” na dnu ovog web-mjesta gdje možete pronaći i potreban obrazac.

  1. Dostupnost informacija

Pružatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • identitet tvrtke (naziv i registrirana adresa tvrtke, matični broj),
  • podatke za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s pružateljem (e-pošta, automatska sekretarica),
  • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
  • konačnu cijenu robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračuna cijene ako se zbog prirode robe ili usluge konačna cijena ne može izračunati unaprijed,
  • dostupnost proizvoda (svi proizvodi ili usluge ponuđeni na web-mjestu trebali bi biti dostupni u razumnom roku),
  • uvjete plaćanja, uvjete isporuke proizvoda ili uvjete za izvršenje usluge (način dostave, lokacija i rok),
  • informacije o svim potencijalnim troškovima prijevoza, dostave ili slanja, ili upozorenje da takvi troškovi mogu nastati ako se ne mogu izračunati unaprijed,
  • vremenski rok ponude,
  • uvjete, rokove i postupke u slučaju odustajanja od Ugovora i podatke o troškovima povrata robe (ako postoje),
  • objašnjenje postupka koji treba poduzeti u slučaju reklamacije, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili korisničkoj službi,
  • svijest o odgovornosti u slučaju materijalnih nedostataka,
  • mogućnost i uvjete usluga nakon prodaje i dobrovoljnog jamstva, ako je potrebno.
  • Pri pripremi web-mjesta može doći do određenih pogrešaka. Budući da ne možemo utjecati na te pogreške, ne snosimo odgovornost za njih. U slučaju većih odstupanja u pogledu cijena ili tehničkih svojstava proizvoda, obavijestit ćemo vas o tome kada izvršite narudžbu.
  1. Podaci o registraciji, naziv registra, registarski broj:

Naziv tvrtke: HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.

Sjedište: Gmajna 10, Trzin, SI-1236 Trzin

Matični broj tvrtke: 6579639000

PDV ID: SI15553442

Porezni obveznik: DA

Datum upisa u registar: 28/03/2014

Standardna klasifikacija djelatnosti G47.910 – Trgovina na malo preko pošte ili interneta

  1. Izvansudsko rješavanje sporova i drugi pravni lijekovi

Tvrtka se trudi sve sporove riješiti na sporazuman način. Ako takvo rješavanje sporova nije moguće, sud u Ljubljani bit će nadležan za rješavanje navedenih sporova.

  1. Platforma za rješavanje sporova

U skladu s pravnim standardima, tvrtka HS plus d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao pružatelja koji je ovlašten rješavati potrošačke sporove koje potrošači mogu pokrenuti na temelju izvansudske nagodbe Zakona o potrošačkim sporovima.

Platforma za rješavanje sporova dostupna je na stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Više informacija o platformi za rješavanje sporova potražite na http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_hr.htm.

  1. KOMUNIKACIJA

Tvrtka će se obratiti korisniku samo s pomoću daljinske komunikacije ako je to potrebno za izvršavanje narudžbe.

Tvrtka pruža usluge podrške svojim korisnicima na [[email protected]].

Međutim, korisnicima se možemo obratiti i u komercijalne svrhe ako nam za to daju svoju privolu ili ako su već obavili kupnju u našoj internetskoj trgovini, pri čemu će navedena komunikacija:

  • biti jasno i nedvosmisleno označena kao reklamna poruka,
  • jasno prikazivati pošiljatelja,
  • jasno označiti razne promocije i druge tehnike marketinga kao takve.

Više informacija u vezi s komunikacijom potražite u našim Pravilima o zaštiti privatnosti i Pravilima o kolačićima.

  1. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

Svi podaci, slike i tekstovi, kao i bilo koji drugi materijali (npr. video sadržaji, grafikoni, skice itd.) na našem web-mjestu zaštićeni su autorskim pravima i/ili zakonom o intelektualnom vlasništvu.

Kupnjom proizvoda ili upotrebom web-mjesta, korisnik neće steći autorska prava, imovinska prava ili prava intelektualnog vlasništva za proizvode i/ili web-mjesto. Korisnik može upotrebljavati materijale samo u svoje nekomercijalne svrhe.

  1. IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI

Imajući na umu izjave o odricanju odgovornosti navedene u ovim Općim uvjetima poslovanja, tvrtka pruža sljedeća ograničenja:

Ako odlučite upotrebljavati našu internetsku trgovinu i/ili naše web-mjesto, pristajete na to dobrovoljno i stoga preuzimate sve rizike. Web-mjesto i trgovina pružaju se „takvi kakvi jesu”, bez ikakvih neizravnih ili izravnih jamstava. Sve izjave o odricanju odgovornosti navedene u ovom poglavlju ili na drugim mjestima u ovim Općim uvjetima poslovanja vrijede u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom.

Tvrtka ne jamči rad web-mjesta i njegovih funkcija te ne jamči da će web-mjesto raditi bez pogrešaka, virusa ili zlonamjernog softvera sličnog virusu. Uz to, tvrtka ne jamči da su podaci objavljeni na web-mjestu točni i sveobuhvatni. Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na: izravnu, neizravnu ili posljedičnu štetu koja nastane ili se pojavi uslijed upotrebe web-mjesta.  

Ako se odlučite za upotrebu internetske trgovine i izvršite plaćanje u našoj internetskoj trgovini, izričito se slažete da je upotrebljavate na vlastitu odgovornost i da ćete sami snositi sve rizike koji se odnose na plaćanje u našoj internetskoj trgovini, uključujući, ali ne ograničavajući se na neuspjela plaćanja od strane korisnika, pogreške u plaćanju i pogreške povrata u slučaju reklamacije. Ova se izjava o odricanju odgovornosti primjenjuje u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom. Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati u vezi s upotrebom web-mjesta i/ili proizvoda dostupnih u našoj internetskoj trgovini.

  1. ZAVRŠNE ODREDBE

Sklapanje ugovora Zajedno s naručivanjem usluga na web-mjestu, kao i na svim podstranicama ovog web-mjesta, ovi Opći uvjeti poslovanja imaju karakter ugovora sklopljenog između kupca i tvrtke.

Odvojivost odredbi Ako se bilo koja od odredbi ovih Općih uvjeta poslovanja pokaže (u cijelosti ili djelomično) nezakonitom ili ništavnom na bilo koji drugi način, navedena će se odredba smatrati (u cijelosti ili djelomično) izbrisanom, dok se preostali Opći uvjeti poslovanja i dalje primjenjuju.

Puna pravna sposobnost Korisnik jamči da ima potpunu sposobnost za preuzimanje prava i obveza koje proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja. Time jamčite da vam nije potreban pristanak ili odobrenje bilo koje treće strane da biste ispunili svoje obveze koje proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja.

Poznavanje Općih uvjeta poslovanja Ovime jamčite da ste pročitali i da ste u potpunosti upoznati s ovim Općim uvjetima poslovanja prije nego što ih prihvatite, osobito kada je riječ o utvrđenim izjavama o odricanju odgovornosti.

Zakon koji se primjenjuje na ove Opće uvjete poslovanja Na ove se Opće uvjete poslovanja primjenjuje zakonodavstvo Republike Slovenije. Svi sporovi koji proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja u nadležnosti su sudova u Republici Sloveniji.

Izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja Nemate pravo mijenjati bilo koju odredbu navedenu u ovim Općim uvjetima poslovanja ili se odricati (u cijelosti ili djelomično) valjanosti bilo koje od navedenih odredbi. Tvrtka ima pravo izmijeniti ove Opće uvjete poslovanja u bilo kojem trenutku. Sve izmjene bit će objavljene na web-mjestu. Ako i dalje upotrebljavate web-mjesto, smatrat će se da se slažete s izmjenama na snazi u relevantno vrijeme. Ako se ne slažete s izmjenama, imate pravo odustati od Ugovora.

Cjelokupnost ugovora Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju cjelokupnost sporazuma koji se primjenjuje između ugovornih strana. Svi potencijalni prethodni pisani ili usmeni sporazumi ili pregovori bit će u potpunosti zamijenjeni ovim Općim uvjetima poslovanja.

Jezične verzije Ovi su Opći uvjeti poslovanja bili izrađeni na slovenskom jeziku. Svaka izmjena ovih Općih uvjeta poslovanja na bilo kojem drugom jeziku pripremljena je kako bi se omogućio lakši pristup Općim uvjetima poslovanja. Ovim se slažete i u potpunosti razumijete da će slovenska verzija imati prednost u slučaju bilo kakvih sporova.

Značenje pojmova Definicije pojmova upotrebljavanih u ovim Općim uvjetima poslovanja navedene su na početku ovih Općih uvjeta poslovanja.

HS PLUS d.o.o.    Gmajna 10 / SI-1236 Trzin / Slovenija / [email protected]

Tijelo za registraciju: Okružni sud u Ljubljani / Temeljni kapital: 7 500 EUR / IBAN SI56 2900 0005 2694 428 / PDV ID: 15553442 / Matični broj tvrtke: 6579639000

[a]Potrebno bo vstaviti lokalno zakonodajo